آخرین خبرها

روش های افزایش بازدید سایت

روش های افزایش بازدید سایت » در این مقاله سعی کردیم تا 7 راه مناسب برای بالا بردن امار بازدید کنندگان سایت و وبلاگ را برایتان معرفی کنیم . البته بهتر است بگوییم 7 راه ضروری برای بالا بردن امار بازدید سایت و وبلاگ. پس با دانشنامه تی تیل همراه باشید.

های افزایش بازدید کننده سایت - روش های افزایش بازدید سایت
روش های افزایش بازدید کننده سایت

 1. نوشتن لیستی از ابزارهای مورد استفاده در سایت : نوشتن لیستی از منابع نیازمند دو فاکتور هست: یکی زمان,و ودیگری دقت در نوشتن.در صورتی که بتوانید لیستی مناسب را بنویسید,می توانید این انتظار را داشته باشید که تعداد افراد زیاد تری به سایت شما لینک دهند(مثلآ در دلیشز).به عبارت دیگر در صورتی که سایت شما در حال رقابت با دیگر سایت ها است,این فاکتور می تواند سایت شما را از لحاظ ترافیک جلو بیاندازد.

2. استفاده کردن از عنواین و نکات مناسب برای سایت : اینکه شما در سایتتان به نکاتی در هر موردی به صورت لیست وار استفاده کنید,خود می تواند باعث افزایش میزان بازدید کننده ی سایتتان شود.چون خواندن لیستی از عنواین به آنها کمک می کند که در یک نگاه به اطلاعات جالبی که ممکن هست برای آنها نیز جالب باشد برسند.به عبارت دیگر این لیست برای بازدید کنندگان همیشه جالب و مفید هست و به سرعت باعث افزایش تعداد نظرات در آن پست می شود. نمونه های زیادی از سایت ها هستند که این نکته را رعایت کرده اند و بیشتر آنها جزو سایت های موفق محسوب می شوند.

3. پیشنهادات مناسب در درون سایت :بسیاری از بازدید کنندگان سایت ها به این دلیل به سایت شما می آیند تا سوال هایی که برایشان پیش آمده است را شاید بتوانند در سایت شما پیدا کنند.پس شما نیز سعی کنید که نوع مخاطبان خود را بشناسید ونیاز های آنها بدانید و برای مشکلات آنها راهکار هایی ارائه دهید.این پیشنهادات و راهکار ها مطمئنآ خیلی ها را بازدید کننده ی اختصاصی سایتتان می کند.

4. عنوان مناسبی را برای پست های سایت خود انتخاب کنید:انتخاب عنوان مناسب برای پست های شنا می تواند به شدت بازدید کننده های شما را افزایش دهد.چون همانطور که می دانید یکی از مهم ترین را ها برای آمدن بازدید کننده ها به سایت شما لینک هایی هست که دیگر بلاگر ها در سایتشان به شما داده اند.مثلآ ممکن هست که بلاگری لینک شما را در دلیشز خود یا گوگل ریدر اشتراکی خود بگذارد.این که آیا بازدید کننده سایت آن بلاگر روی لینک شما کلیک کند بسته به عنوان پست شما دارد.حتمآ شما نیز موافق هستید که اصولآ بازدید کننده ها دوست ندارند که پستی را بخوانند که در آخر معلوم شود موضوع آن چه بوده است!منظورم این است که عمومآ بازدید کننده ها کمی کم حوصله هستند!پس در صورتی که بخواهید آمار بازدید از پست هایتان را افزایش دهید حتمآ عنوان مناسبی برای پست خودتان انتخاب کنید.

5. لیستی از بهترین ها را در سایت خود بنویسید: توجه کنید الان که در سال 2009 هستیم همه اش خبر هایی می خوانیم که در آن لیستی از بهترین ها را در سایتشان نوشته اند.به عنوان مثال در سایتتان می توانید لیستی از بهترین وبلاگ نویسان سال 2009 یا بهترین خواننده ها و… را بنویسید.این را همیشه به خاطر داشته باشید که عمومآ بازدید کننده ها به دنبال بهترین ها هستند و این می تواند آمار بازدید از سایت شما را افزایش دهد.

6. در مورد نکات پر بازدید و پر حاشیه با بازدید کنندگانتان در سایت بحث کنید: اصولآ یک بازدید کننده دوست دارد که نظر او مورد قبول و استقبال واقع شود.توجه کنید که بازدید کنندگان سایت شما در صورتی که نظراتشان با شما همخوانی داشته باشد از سایت شما دفاع خواهند کرد .مثلآ ممکن است که شما مطلبی در مورد facebook نوشته باشید .در صورتی که بازدید کننده های شما نیز نظرشان در مورد facebook همانند شما باشد یا در وبلا خودشان یا در نظرات سایت شما نظر شما را تایید خواهند کرد.به عبارت دیگر سعی کنید مطلبی را بنویسید که بازدید کنندگان آن را قبول دارند و بر آن اتفاق نظر دارند.

7. باوبلاگ نویسان حرفه ای و پر بازدید بحث کنید: با سایت نویسان حرفه ای و پر بازدید در مورد مطالبی بحث کنید.به عبارتی دیگر شما می توانید با کامنت گذاری در سایتشان در مورد مطلبی بحث کنید و از آنها سوال کنید.مطمئن باشید در صورتی که سوالی که می پرسید سوال خوبی باشد , مدیر آن سایت پاسخ شما را در سایتش یا در همان کامنت ها می دهد.در صورتی که راضی نشدید بازهم سوال خود را از زائیه ای دیگر بیان کنید.سپس در سایتتان در مورد آن بحث کنید و سوالاتتان را بپرسید.مطمئن باشد با این کار توجه خیلی ها به سایت شما جلب خواهد شد! به نظر من این یکی از زیرگانه ترین و هوشمندانه ترین روش های افزایش بازدید است!

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *