آخرین خبرها

سایت فروش نت موسیقی

سایت فروش نت موسیقی در این مقاله از دانشنامه تی تیل قصد معرفی وب سایت فروش نت موسیقی نت دونی را داریم پس با ما همراه باشید .

Untitled 1999 - سایت فروش نت موسیقی
سایت فروش نت موسیقی

 

وب سایت نت دونی گسترش یافته وب سایت نت کده است وب سایت نت کده در سال 1379 با هدف به اشتراک گذاشتن نت های موسیقی بصورت رایگان راه اندازی شده بود و پس از حدود 15 سال به فروشگاه بزرگ نت موسیقی تبدیل شد.

اولین فروشگاه نت موسیقی

نت دونی اولین و بزرگترین وب سایت برای خرید و فروش نت موسیقی در ایران است .

در این سامانه کاربران می توانند نت های موسیقی تنظیم شده توسط خود را برای فروش قرار بدهند و نوازندگان نیز می توانند با جستجو در وب سایت نت آهنگ مورد نظر خود را بیابند و خریداری کنند .

تنظیم کننده یا نوازنده فرقی نمیکند اگر تنظیم کننده باشید می توانید قطعات تنظیم شده خود را برای فروش در وب سایت نت دونی ثبت کنید و پس از برسی نت های موسیقی شما برای فروش روی سامانه قرار خواهد گرفت .

اگر نوازنده باشید می توانید وارد سایت مورد نظر شده و نت آهنگ خود را خریداری کنید.

اولین سایت خرید نت آهنگ با مجوز فعالیت

سامانه نت دونی دارای تاییدیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد و دارای مجوز کسب و کارهای مجازی .

یکی از قابلیت های جذاب وب سایت نت دونی قابلیت عودت وجه به خریداران ناراضی است و در صورتی که شما پس از خرید نوانستید قطعه خریداری شده را اجرا کنید یا به هر دلیل دیگر می توانید مبلغ خرید خود را پس بگیرید که این یک قابلیت بسیار جذاب برای خریداران است .

نت های نوشته شده دارای شعر بصورت تک نت زیر نت ها می باشند تنها کافیست اطلاعات اندکی در خصوص نت خوانی داشته باشید که بتوانید قطعات موجود در وب سایت را اجرا نمایید .

قطعات ثبت شده در این سامانه برای انواع ساز های موسیقی می باشند تا این لحظه که این مقاله را می نویسم حدود 40 هزار نت موسیقی ثبت شده در این سامانه وجود دارد که برای ساز های مختلف از جمله پیانو گیتار ویولن سنتور کمانچه و دیگر ساز ها نوشته شده است .

نت دونی آرشیو بی نظیر از نت های موسیقی پر طرفدار می باشد که سعی دارندتمامی قطعات موسیقی ایرانی را نت نویسی کنند.

در صورتی که آهنگساز قطعات ثبت شده در نت دونی هستید می توانید به مدیریت وب سایت تماس بگیرید و سهمی از فروش قطعات ساخته شده خود داشته باشید .

سایت خرید و فروش نت موسیقی

نت نویسی در جهان به عنوان یک حرکت هنری قلمداد می شود و نت نویسی قطعات ساخته شده ناقض کپی رایت اثر نخواهد بود و این قانون در تمام دنیا وجود دارد که افراد می توانند قطعات موسیقی را نت نویسی نمایند ولی با این اوصاف نت دونی حرکتی را به جلو می برد که بتواند سهمی از فروش نت های موسیقی را به آهنگسازان قطعات واگذار نمایید که این فرهنگ در میان دیگر افراد این رشته جا افتاده و دیگران نیز پیرو نت دونی این اقدام را انجام دهند و برای اهنگسازان قطعات سهمی را در نظر بگیرند.

نت دونی سامانه تحت وب و اپلیکیشن محور می باشد که برای استفاده خریداران اپلیکیشن آن نیز راه اندازی شده است ولی در صورتی که آهنگساز قطعات هستید می بایستی برای استفاده از طریق پلتفرم تحت وب اقدام به ثبت نام نموده و آثار خود را برای فروش قرار بدهید .

اپ نت دونی در دو نسخه اندروید و ای او اس ساخته شده است که نسخه اندروید را می توانید از گوگل پلی و نسخه ای او اس را می توانید از  سیب آپ دریافت کنید . همچنین جهت ورود به سایت فروش نت موسیقی نسخه وب می توانید اینجا کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *