آخرین خبرها

معرفی وب سایت نت دو – فروشگاه آموزش موسیقی

معرفی وب سایت نت دو – فروشگاه آموزش موسیقی

وب سایت نت دو یک وب سایت در زمینه آموزش موسیقی به روش نوین است که با استفاده از نرم افزار به آموزش سازهای مختلف می پردازد . در حال حاضر ساز پیانو آموزش داده می شود که در اینده ساز های دیگر را به این وب سایت اضافه خواهد شد .

سخن مدیر وب سایت نت دو

زمان زیادی از اولین ورود من به دنیای اینترنت و کسب و کارهای مجازی میگذرد در آن زمان که برای اولین بار به عنوان هنر جوی موسیقی نیاز به نت  موسیقی داشتم به سختی و به ندرت می توانستم از وب سایت های خارجی نت های ساده و با اشتباهات بسیار را پیدا کنم و به کلاس موسیقی ببرم و پس از کلی صرف وقت و تمرین متوجه میشدم یا نت ناقص است یا ضعیف تنظیم شده یا نت های کلاسیک سطح بالا که توانایی اجرای ان را نداشتم . در صفحات فارسی زبان هیچگونه نت موسیقی وجود نداشت وقتی در صفحه گوگل سرچ میکردم نت موسیقی تنها چیزی که پیدا میشد تعداد عکس نت موسیقی بود که نماد های چنگ و دولاچنگ و غیره را نمایش میداد .

دو1 - معرفی وب سایت نت دو - فروشگاه آموزش موسیقی

مدتها پیش خودم میگفتم چرا نباید یک سایتی وجود داشته باشه که بتونیم چند تا آهنگ جدید رو که دلمون میخواد توش پیدا کنیم و نتش رو دانلود و اجرا کنیم . که بلخره در خرداد سال 83 تصمیم گرفتم این وب سایت یعنی نت کده را راه اندازی کنم در آن زمان من دانشجوی دانشگاه فرهنگ و رسانه در رشته موسیقی بودم .

اطلاعاتی از طراحی وب سایت و اینجور کسب و کار های مجازی نداشتم فقط نمونه های مشابه بسیار ضعیف غیر ایرانی را دیده بودم که به تعداد انگشتان دست نت های موسیقی در آنها وجود داشت .

ایده جالبی برای من و خنده داری برای دوستان و آشنایانم بود .

به هر حال من فردی تک رو و خود مختار هستم و نظر اطرافیانم زیاد تاثیری بر رو ی من نمیگذارد .

به میدان انقلاب تهران رفتم و در دفتر طراحی وب سایت ایران طراح نظرم را مطرح کردم و توضیحات را خدمتشان ارائه کردم .

تحویل نت کده

کلی هزینه و زمان و بحث و جدل و در نهایت نت کده ای با بدترین ظاهر تحویل من شد

چند سال با نت کده ای که تحویل گرفته بودم سرو کله زدم و خوشحال بودم . عملا بعد از چند سال هیچگونه بازدید کننده ای نداشتم . کم کم داشت اطلاعاتم بیشتر میشد چگونه تبلیغ کنم چطونه بازاریابی و در موتور های جستجو ظاهر شوم و …..

در نهایت بعد از چند سال به این نتیجه رسیدم که سیستم طراحی شده برای من از نظر ظاهری مخاطب را گمراه میکند و مخاطب  در وب سایت نمیتوانند به نتیجه مورد نظر خود برسند و در نهایت تصمیم گرفتم خودم  دوره های گرافیکی را بگذرانم و کلاس های گرافیکی را به مدت سه سال گذراندم و توانستم بعد از سه سال تلاش طرحی را برگزینم که فکر میکردم خوب است . که آن هم با شکست رو به رو شد .

از انجایی که هدف من در ابتدا کسب در امد نبود و من هم پشتیبانه مالی خوبی داشتم توانستم با تمام سختی ها وب سایت را به مدت ده سال بدون درآمد حفظ کنم . که اگر حمایت های اداره ارشاد نبود و دوستانی که در این اداره داشتم نمیتوانستم کار را به نتیجه برسانم که از همینجا کمال تقدیرو تشکر را از ایشان دارم .

در آن زمان با بسیاری از اهنگسازان عزیز کشورمان صحبت ها و جلساتی را برگزار کردم و توافق ایشان را نیز اخذ کردم .

تمامی هزینه های مربوطه که در آن زمان برای ما بسیار سنگین بود توسط این دوستان تامین شد .

در ابتدای کار ساعت های زیادی جلسه با ناشران فعال در این حوضه برگزار کردم که نتایج بسیار خوبی برای ما داشت. راه بسیار سخت و طاقت فرسا بود ولی به هر سختی و زحمتی بود توانستیم این کار را به فرهنگی برای دوستاران موسیقی تبدیل کنیم .

راه و رش طراحی وب سایت را یاد گرفتم و نت کده را راه اندازی کردم و شروع کردم به ثبت نت ها ی موسیقی بصورت رایگان تا سال 1395

از این تاریخ به بعد تصمیم گرفتم درآمدی را از این هنر داشته باشم و روشی را ابداع کنم که بتوانم افراد هم سو با خودم را همراه کنم

نت دونی از این زمان راه اندازی شد و شروع به کار کرد نت دونی اولین فروشگان نت موسیقی در ایران است که بعد از نت کده راه اندازی شده

نت کده و نت دونی تا امروز که آبان ماه 1401 است پیشرو در ارائه نت های موسیقی در ایران بودند که از امروز به به بعد وب سایت نت دو به میدان آمد و شروع به کار کرد .

 

نت دو وب سایت فروش آموزش های موسیقی به روشی نوین است که فعلا در ساز پیانو فعال است و به زودی تمامی سازها به آن اضافه خواهد شد .

امروز تقریبا 20 سال از روزی که شروع کردم می گذرد و افراد همکار ما سه رقمی شده اند و امیدوارم بتوانم هر روز به این تعداد بیفزایم .

دو - معرفی وب سایت نت دو - فروشگاه آموزش موسیقی

امروز روزی است که تنها با سرچ کلمه نت موسیقی در گوگل هزاران صفحه نت فارسی و غیر فارسی را در گوگل پیدا خواهید کرد که در مقایسه با ان روزها به نظر من موفقیت بزرگی برای من است و امیدوارم بتوانم روزی این مجموعه را در دنیا مطرح و نام کشور عزیزمان را  در اوج قرار بدهم .

برای راه اندازی نت دو تقریبا سه سال برنامه ریزی و چندین ماه اجرا داشته ایم و از امروز تلاش های مان به نتیجه رسیده و قابل بهره برداری است .

برای ورود به نت دو که به زودی با همراهی شما به بزرگترین مرجع آموزش موسیقی در ایران تبدیل خواهد شد روی لینک زیر کلیک کنید.

در نت دو نت و آموزش نت موسیقی قطعات موسیقی برای فروش قرار داده شده است .

 

آموزش موسیقی با نت دو

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *