آخرین خبرها

بیوگرافی سحر زیبایی _ Biography of Sahar Zibaei

بیوگرافی سحر زیبایی _ Biography of Sahar Zibaei

 

 

بیوگرافی سحر زیبایی

نا گفته های زندگی سحر زیبایی از مهاجرتش و حالا ازدواجش با شاهو فلاحی

سحر زیبایی, (sahar zibaei) خواننده سنتی خوان و مدرس آواز متولد ۱۲ اسفند ۱۳۷۲ در کردستان است. او که خوانندگی را از ایران آغاز کرده، اصالتا کورد بوده و حالا به خارج از کشور مهاجرت کرده و به تازگی با شاهو فلاحی مجری تلویزیون ازدواج کرده است. وی در خانواده کم جمعیت و چهار نفره و اصاتل کورد به دنیا امده و یک خواهر دارد او فعالیت‌های هنری خود را در زمینه آواز از سن نه سالگی آغاز کرد و بعد از گذشت یک دوره فعالیت هنری و آموزش توانست در ۱۷ سالگی اولین کنسرت خود را در کرمانشاه برای بانوان برگزار کند او مدتها با موسسه آوای عندلیب بصورت هم خوانی در اجرا ها همکاری داشت خانم زیبایی یکی از خوانندگان ایرانی و نوازندگان بانوی ایرانی است که در زمینه موسیقی سنتی و کلاسیک فعالیت دارد و مدتی نیز در آموزشگاه موسیقی پیکولو به تدرس موسیقی سنتی مشغول بود. ایشان عضو گروه موسیقی گروه ما است و تاکنون چندین آهنگ و ترانه به زبان های مختلف وارد بازار کرده و کنسرت های معتددی در کشورهای دیگر اروپایی نیزبه همراه گروه ماه به سرپرستی اساد مجید درخشانی برگزار کرده است.

 

وب سایت نت دونی ضمن قدر دانی از این هنرمندان آثارشان رو به صورت تمام و کمال نت نویسی کرده و در وب سایتش دراختیار علاقمندان به موسیقی گذاشته .

 

 

ازدواج سحر زیبایی

این خواننده ایرانی به تازگی با شاهو فلاحی مجری و گوینده ازدواج کرده است. خانم زیبایی با انتشار عکسی دو نفره با همسرش شاهو فلاحی خبر از ازدواجش داد. او با انتشار تصویری دونفره با همسرش شاهو فلاحی نوشت: من و تو… من با تو معنی واقعی یکی شدن رو فهمیدم معنی واقعی معرفت، صداقت، مهر و محبت، با تو بهترین خودم شدم به خودم نزدیکترم بیشتر از همیشه. مرد خوب من… یار نازنینم… بابت همه سختی هایی که کشیدی، تمام شب و روزها و ماه های سختی که گذروندی تا بتونیم یک روزی کنار هم باشیم و کنار هم آروم بگیریم ازت ممنونم و تمام حال خوب رو به تو مدیونم به از این چه شادمانی که تو جانی و جهانی شاهو فلاحی متولد ۲۶ خرداد ۱۳۶۷ اهل کرمانشاه و اصالتا کورد است و در زمینه مجریگری و اجرا در تلویزیون شبکه ماهواره ای فعالیت دارد. خانم خواننده در کنسرت ارکستر ملی به همراه سالار عقیلی حضور داشت و در کنسرت تفلیس هم از چهرهای اصلی گروهش بود.

 

photo 2022 01 28 14 57 48 - بیوگرافی سحر زیبایی _ Biography of Sahar Zibaei

______________________________________________________________________________________________

کلمات کلیدی : سحر زیبایی , بیوگرافی سحر زیبایی , آثار سحر زیبایی , ازدواج سحر زیبایی , ناگفته های سحر زیبایی ,

4.5/5 - (2 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *