آخرین خبرها

بیوگرافی شکیلا _ Biography of Shakila

بیوگرافی شکیلا _ Biography of Shakila

بیوگرافی شکیلا

از صفر تا صد زندگی شکیلا

شکیلا محسنی صداقت متولد 13 اردیبشت 1341 در تهرانه ، و هم اکنون خواننده ست تحصیلکرده ی رشته ی موسیقی از کالج پالومار آمریکاست که با الگو از خانم پریسا از 27 سالگی وارد خوانندگی شد و حالا دو فرزند پسر هم داره اولین بار در 4 سالگی آهنگ اشکم دونه دونه پوران رو خوند و بعد از اون با تشویق پدر و مادر و علاقه خودش به خوانندگی با حفظ موسیقی خواننده های مختلف ادامه داد سال 1350 وقتی 9 ساله بود در برنامه ی سلام همسایه ها توسط فریدون فرخزاد معرفی شد.

اما خانواده ش از فعالیت حرفه ای اون جلوگیری کردن بعد از مدتی با فوت پدر و مشکلاتی عاطفی تا مدت ها از موسیقی دور شد سال 56 وقتی 16 ساله بود نزد استاد محمود کریمی مشغول یادگیری ردیف های موسیقی شد اما بعد از چند ماه با وقوع انقلاب امکان فعالیت از اونها صلب شد در نهایت سال 58 برای ادامه تحصیل و فعالیت هنری به آمریکا مهاجرت کرد .

در آمریکا با رشته ی مهندسی کامپیوتر وارد دانشگاه شد اما مدتی بعد بخاطر عدم علاقه قید تحصیل رو زد و با تشویق دوستانش مشغول خوانندگی شد مدتی بعد وارد کالج پالومار در رشته ی موسیقی شد تا اینکه بصورت حرفه ای سال 68 وقتی 27 ساله بود اولین آلبوم خودش بنام با من مدار کن رو منتشر کرد .

گروه نت دونی ضمن قدرانی از این هنرمند فرهیخته تمام آثارشون رو به صورت تمام و کمال نت نویسی کرده و در وبسایتش در اختیار علاقمندان به موسیقی گذاشته .

ازدواج شکیلا

شکیلا اولین بار با آقای بابک محسنی ازدواج کرد که ثمره ی این زندگی دو فرزند پسر جوان به نام های شهراد و بهراد می باشد که بزرگ شده ی آمریکا هستن اما این زندگی سال ها بعد بخاطر اختلافات ایجاد شده به جدایی ختم شد.

آهنگ های شکیلا

خانم شکیلا تا سال 71 دو آلبوم دیگه هم انتشار داد تا اینکه از سال 75 تا 86 به مدت 11 سال طی قرارداد با یک کمپانی معروف بیش از 8 آلبوم منتشر کرد ایشون از سال 1391 شرکت موسیقی خودش رو تاسیس کرد .

بیش از ده ها تک آهنگ رو در کمپانی خودش ضبط و انتشار داد اون در سال 1394 با انتشار آلبوم گنج نهان در بیلبوردهای موسیقی جایگاه اول رو بدست آورد شکیلا در سال 1384 جایزه ی خواننده ی برتر آکادمی موسیقی فارسی رو بدست آورد و سال 1393 هم جایزه جهانی موسیقی رو گرفت اون چند سال پیش برای دومین بار با آقای علیرضا توانگر (نوازنده و آهنگسار) ازدواج کرده که حالا در ساخت آهنگ با یکدیگر همکاری می کنن.

اون میگه من یک عاشق واقعی طبیعت هستم و تمام فصول رو دوست دارم اما در درجه اول فصل بهار یک حس و حال دیگه ای داره و بعد از اون پاییز و زمستان رو دوست دارم.

 

photo 2022 02 06 17 15 00 - بیوگرافی شکیلا _ Biography of Shakila

پ______________________________________________________________________________________________

کلمات کلیدی : شکیلا , بیوگرافی شکیلا , زندگی نامه شکیلا , آهنگ های شکیلا , ازدواج شکیلا ,

4.4/5 - (9 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *