آخرین خبرها

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده _ Biography of Mohsen Ebrahimzadeh

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده _ Biography of Mohsen Ebrahimzadeh

محسن ابراهیم زاده خواننده، آهنگساز و ترانه سرای ایرانی در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۶۶ در تربت حیدریه متولد شد.

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده

ناگفته های زندگی محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده خواننده، آهنگساز و ترانه سرای ایرانی در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۶۶ در تربت حیدریه متولد شد.

او در کمتر از یک سال پس شروع فعالیت خود به صورت حرفه‌ای توانست به محبوبیتی فوق العاده، دست پیدا کند به طوری که آوازه صدای او در کل ایران طنین انداز شد. یکی از پرکارترین خواننده این روزهای کشور است و حتی می‌توان گفت او کسی است که با صدای زیبای خود به یکه تاز این روز های موسیقی تبدیل شده است.

محسن ابراهیم زاده از سال ۱۳۸۰ وقتی ۱۴ ساله بود آموختن قرآن را فراگرفته و بعد از آشنایی با مسایلی چون صوت و ترتیل رفته رفته صدایش را وارد حوزه موسیقی کرده و در نهایت در سال ۸۳ وقتی ۱۷ ساله بود شروع به یادگیری و آغاز فعالیت در موسیقی کرد.

مدرک تحصیلی محسن ابراهیم زاده دیپلم است. او به دلیل علاقه شدید به موسیقی و خوانندگی فعالیت خود را به صورت تجربی شروع کرده و در کلاسهای خوانندگی و همچنین گیتار اداامه داده و سپس به صورت حرفه ای به موسیقی پرداخته است.

 

photo 2022 02 09 15 37 52 - بیوگرافی محسن ابراهیم زاده _ Biography of Mohsen Ebrahimzadeh

ازدواج محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و در چندین برنامه تلویزیونی اعلام کرده قصدی برای ازدواج نداشته و می خواهد به صورت جدی به موسیقی بپردازد.

اساتید محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده در سال ۸۸ بـه طور جدی وارد کلاس‌هاي آکادمیک موسیقی و آواز شد و پرورش صدا را نزد استاد مهدی شمس نیکنام گذراند.

استاد نیکنام کـه در طول دوران حرفه‌اي خود نگاه ویژه‌اي بـه استعدادهای ساکن شهرستان و شهر هـای کوچک تر نسبت بـه پایتخت داشته، آوازخوانی رابه ابراهیم زاده آموخت.

اولین آهنگ محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده اولین ملودی خود بنام هنوزم، کـه بازخوانی آواز بـه یاد ماندنی استاد تورج شعبانخانی بود را اجرا کرد و توانست با همین قطعه برای خود طرفدارانی پیدا کند. او همچین در اوایل فعالیت کاری خود،ترک حالم عوض میشه شادمهر عقیلی را بازخوانی کرد. شهرت اصلی محسن ابراهیم زاده بـه خواندن تیتراژ پایانی برنامه شام مهتاب «پخش شده از شبکه تهران» با نام سال نو درسال ۱۳۹۶ برمی‌گردد و بعد از این برنامه بود کـه نام او بر سرزبان‌ها افتاد. نام این آهنگ سال نو می باشد.

وبسایت نت دونی به پاس قدر دانی از این هنرمند محبوب و دوست داشتنی تمام آثارشون رو نت نویسی کرده و دراختیار علاقه مندان به این هنرمند گذاشته است.

محسن ابراهیم زاده به واسطه مدیر برنامه‌اش، مهدی کرد، که با قنبری، تهیه کننده این برنامه آشنایی داشت، به عنوان خواننده تیتراژ این برنامه انتخاب شد و آهنگ آن با استقبال زیادی مواجه شد.

photo 2022 02 09 15 37 56 - بیوگرافی محسن ابراهیم زاده _ Biography of Mohsen Ebrahimzadeh

آهنگ های محسن ابراهیم زاده

از آهنگ های معروف محسن ابراهیم زاده می توان به هنوزم بود، سال نو، شبگردی، غلاف، برداشت رفت، بد کردی به دلم، پای ثابتم، شب های دیوونگی و کجایی را نام برد.

سبک موسیقی‌ای که محسن ابراهیم زاده هم‌اکنون کار می‌کند پاپ است اما با این کـه امروزه روز این خواننده بـه سبک موسیقی پاپ شهرت دارد، صدایی قوی در زمینه موسیقی سنتی ایرانی را هم داراست.

و این استعداد نهفته خود را با حضور خود دریک برنامه تلویزیونی زنده در شبکه شـما نشان داد و بـه گفته خودش روزی جدا از موسیقی پاپ و مردمی، آثاری در زمینه موسیقی سنتی ایرانی را نیز خلق خواهد کرد.

استایل محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم‌زاده نیز مانند بسیاری از هنرمندان دیگر نشانه‌ای خاص و منحصر به فرد خود را در استایلش دارد.

او تقریبا همه جا با عینک‌‌ دیده می‌شود، عینک‌هایی که به نظر می‌آید نه طبی است و نه آفتابی و بیشتر جنبه زیبایی دارد و این در اکثر عکس‌ها و کنسرت‌هایش مشهود است. می‌توان گفت عینک جزو جدا نشدنی استایل محسن ابراهیم‌زاده شده است.

محسن ابراهیم زاده یک پرسپولسی دو آتیشه است بـه طوری‌كه در یکی از کنسرت‌هايش بازیکنان پرسپولیس بعنوان مهمان شخص او حضور یافتند و او بـه این شکل از بازیکنان مورد علاقه خود تقدیر و تشکر کرد.

مهدی کرد از مدیر برنامه و تهیه کننده با سابقه است. چه بسا مهدی کرد نیز در شکل گیری یک خواننده با استاندارد مردم پسند میتواند تاثیر زیادی داشته باشد. مهدی کرد کسی بود کـه مرحوم مرتضی پاشایی را کشف کرد و پشت او ایستاد.

او مدیریت برنامه‌ها و کنسرت‌های مرتضی پاشایی را بر عهده گرفت و رسما ثابت کرده است کـه مارکت موسیقی در ایران و نبض مخاطب را مثل کف دست خودش می‌شناسد. مهدی کرد بعد از فوت پاشایی چندان بـه ادامه همکاری با خوانندگان دیگر تمایل نداشت تا اینکه توسط همکاری با محسن ابراهیم‌زاده بازگشت شکوهمندی به عرصه پاپ داشت.

کنسرت محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده اولین کنسرت خود را در شهریور ۱۳۹۴ در شهر کرج برپا کرد و با استقبال خوب مردم مواجه شد.

سپس او بعد از وقفه ای نسبتاً طولانی در دی ماه سال ۱۳۹۶ در سالن میلاد تهران کنسرت خود را اجرا کرد و بعد از آن در شهرهای کرج، بم، رفسنجان و کیش نیز کنسرت هایی داشت.

اولین بار فروش بلیط او در کنسرت تهران رکورد فروش بلیط را شکست و تمام اجراهای او در شهرستان ها با استقبال بی نظیری روبرو است.

در مورد ترانه سراهای محسن ابراهیم زاده هم باید بدانید که او در ترک های خود با ترانه سراهایی از قبیل مریم حیدرزاده، مهرزاد امیرخانی، امید علیجانی، علیرضا مرتضی قلی، علی بحرینی همکاری دارد. همچنین با تنظیم کننده هایی از قبیل مصطفی مومنی، میثم اکبری، اشکان و رامین آریا، امین کاوه و میلاد عباسی همکاری داشته است.

محسن ابراهیم زاده از آغاز کارش حضور و فعالیت گسترده‌اي در شبکه اجتماعی اینستاگرام داشته و امروز صفحه شخصی او جزوه پردنبال کننده ترین صفحات اینستاگرام است. رشد شبکه‌هاي اجتماعی و تاثیرات انها در مارکتینگ هر بازار هنری از جمله موسیقی باعث شده کـه طیف مخاطبان ابراهیم زاده بسیار گسترده باشد.

 

photo 2022 02 09 14 14 42 - بیوگرافی محسن ابراهیم زاده _ Biography of Mohsen Ebrahimzadeh

______________________________________________________________________________________________

کلمات کلیدی : محسن ابراهیم زاده,بیوگرافی محسن ابراهیم زاده ,زندگینامه محسن ابراهیم زاده, کنسرت محسن ابراهیم زاده, آهنگ های محسن ابراهیم زاده, فعالیت های محین ابراهیم زاده,

 

منبع : محسن ابراهیم زاده

4.6/5 - (23 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *