آخرین خبرها

بیوگرافی محسن یگانه _Biography of Mohsen Yeganeh

بیوگرافی محسن یگانه _Biography of Mohsen Yeganeh

 

 

محسن یگانه کیست

حقایقی از زندگی محسن یگانه

محسن یگانه متولد 23 اردیبهشت 1364 در گنبد کاووس، خواننده ست دانشجوی انصرافی لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه آزاد در ترم ششم هست ، دو خواهر پزشک و دندانپزشک و یه برادر بنام کمیل داره خودش فرزند یکی مونده به آخر خانواده ست، مادرش استاد دانشگاه و پدرش محمدرضا یگانه شهید دفاع مقدسه محسن یگانه فرزند یک شهید بسیجیه ؛ و زمانی که محسن 10 ماهه بود پدرش در 23 اسفندماه ۶۴ در سن 35 سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

اون از كودكی علاقه مند به بازیگری و مطرح شدن در دنیای سینما بود. ولی بنا به شرایط خاص فرهنگی و خانوادگی موقعیتی برای ورود به این رشته پیدا نكرد اما برحسب استعداد ذاتی و خدادادی به رشته ی موسیقی ذوق و علاقه ی خاصی داشت، میل به موسیقی و یك شنونده خوب بودن رو بر حسب اتفاق با شنیدن یكی از قطعات بی‌كلام آلبوم بهار من به دست آورد و حس عجیبی نسبت به موسیقی پاپ پیدا كرد با علاقه ی دو چندانی كه در اون بوجود اومده بود به یادگیری ساز گیتار پرداخت نواختن رو از سال 79 در سن 15 سالگی با تكیه به خودش و بدون استاد شروع كرد، با توجه به شرایط اون روزهای خانواده و پدر شهیدش، امکان حضور توی کلاس های موسیقی رو نداشت و با تکیه به توانایی های خودش این ساز رو یاد گرفت، تا جایی که مدتی بعد خودش تدریس می کرد.

 

photo 2022 01 11 18 55 19 - بیوگرافی محسن یگانه _Biography of Mohsen Yeganeh

 

اولین آهنگ محسن یگانه

اون تنها به ساز گیتار اكتفا نكرد و به سمت كیبورد، پیانو و یادگیری مهارت‌های فنی و موسیقی الكترونیك هم روی آورد محسن یگانه اولین ترانه خودش رو در کنار محسن چاوشی با نام نشکن دلمو با ترانه‌ سرایی و آهنگسازی خودش و تنظیمی از محسن چاوشی اجرا کرد.

 

اولین آلبوم محسن یگانه

آلبوم اول اون با نام سال کبیسه به صورت زیر زمینی منتشر شد یگانه که علاوه بر خوانندگی، ترانه سرایی و آهنگ سازی کارهاش رو هم خودش به عهده داشته و داره، بعد از نزدیک به چهار سال فعالیت به صورت غیررسمی، بالاخره مرداد 87 در حالی که در جزیره کیش روی استیج بود، خبر کسب مجوز انتشار آلبومش رو شنید رگ خواب دومین آلبوم مجوز دار اون در مرداد 89 روانه بازار شد،که یکی از ترانه های این آلبوم با نام سکوت خیلی مورد استقبال قرار گرفت و محبوب‌ ترین آهنگ سال ۸۹ شناخته شد.

 

photo 2022 01 11 18 55 28 - بیوگرافی محسن یگانه _Biography of Mohsen Yeganeh

 

 

 

 

گروه نت دونی تمام آثار این هنرمند محبوب رو نت نویسی کرده و در وبسایتش در اختیار کاربرانش قرار داده.

 

 

ازدواج محسن یگانه

محسن یگانه در نوروز ۸۹ در مجله ی ترانه ماه اعلام کرد که ازدواج کرده ، یگانه در ۱۴ آبان ۹۳ صاحب فرزند دختری به نام نگاه شد به همین خاطر هم نام نگاه رو برای چهارمین آلبوم رسمی خودش انتخاب کرد .

photo 2022 01 11 18 55 31 - بیوگرافی محسن یگانه _Biography of Mohsen Yeganeh

محسن یگانه ترانه‌ سرایی بیشتر قطعاتش رو خودش به عهده گرفته اون هم چنین برای خوانندگان مشهوری مثل علی لهراسبی، رامین بی باک، مسعود سعیدی، حامد محضر نیا، علی رهبری و ده ها خواننده دیگر آهنگسازی کرده اون میگه که همه می‌دونن که من پرسپولیسی‌ام هرگز یادم نمیره که فوتبال‌ جام ملت‌ های اروپا رو از رادیو دنبال می‌ کردم. اینقدر فرصت نداشتم که به موقع پای تلویزیون بشینم محسن قبل از شهرت برای زیباییش و تبدیل شدن به یک ستاره دوبار بینیش رو عمل کرد ، و عمل سومش هم بخاطر بیماری قلبیش بود.

 

photo 2022 01 11 18 23 55 - بیوگرافی محسن یگانه _Biography of Mohsen Yeganeh

 

______________________________________________________________________________________________

کلمات کلیدی : محسن یگانه , محسن یگانه خواننده , زندگینامه محسن یگانه , آهنگ های محسن یگانه , حواشی محسن یگانه, داستان زندگی محسن یگانه , پاپ , پاپ ایران ,

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *