آخرین خبرها

جلوگیری از شکرک زدن مربا

جلوگیری از شکرک زدن مربا –

راههای مختلفی برای جلوگیری از شکرک زدن مرباهای خانگی وجود دارد و ممکن است خیلی از دوستان به آن دسترسی داشته باشند.عمده ترین مشکل در این مورد زیاد جوشیدن یا به حد لازم نجوشیدن شهد در مرباهاست که اگر با دقت لازم صورت پذیرد کمتر به شکرک یا حتی کپک زدن دچار می شوند .

.jpg - جلوگیری از شکرک زدن مرباعلت بعدی زیاد هواخوردن مربا به علت جابه جایی زیاد از محیط سرد به محیط گرم تر و در کل تغییرات محیطی است اما بهترین روش برای جلوگیری از این مسئله که می توان با خیالی آسوده و راحت مدتها مربا را حتی درون کابینت نگهداری کرد جوشاندن ظرف مربا بعد از آماده شدن است.

کافیست مربا را که آماده کرده ایم و خنک شده درون ظرف شیشه ای ریخته و ظرف را درون ظرف بزرگتری با آب گذاشته و بدون اینکه درب مربا را ببندید آن را روی شعله بگذارید و اجازه دهید آب ظرف به جوش آمده و یکی دو جوش بزند. در آخر مجددا اجازه دهید تا مربا سرد شده و بعد از اطمینان از این موضوع درب آن را محکم بسته و با خیال راحت مدتها نگهداری کنید. توجه کنید وقتی شیشه گرم است آن را از ظرف خارج نکنید چون احتمال شکستن شیشه بسیار زیاد است.امیدوارم با این ایده مرباهای بهتری را نوش جان کنید.

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *