آخرین خبرها

دستور تهیه کمپوت گیلاس

دستور تهیه کمپوت گیلاس -مپوت گیلاس جزو کمپوت های محبوبیست که اغلب آن را به صورت کنسروی تهیه می کنیم و چه بهتر که بتوانیم این کمپوت خوشمزه را در خانه تهیه کنیم.

مناسب برای :10 نفر

زمان آماده سازی : کمتر از 1 ساعت

دقت کنید که هسته گیلاس‌ها را در نیاورید تا کمپوت ظاهر خود را حفظ کند. تنها برای درست کردن مربای گیلاس هسته آن را خارج می‌کنیم. کمپوت گیلاس را به صورت خنک همراه با بستنی و یا به تنهایی میل کنید. با این مقدار گیلاس برای 10 تا 12 نفر می توانید کمپوت درست کنید.

گيلاس - دستور تهیه کمپوت گیلاسمواد لازم:
گیلاس

1 کیلوگرم
شکر

300 گرم
آب

5 الی 6 پیمانه
طرز تهیه:

دم های گیلاس ها را جدا می کنیم و آنها را می شوییم. آب و شکر را در یک قابلمه مناسب می ریزیم و شکر را در آب حل می کنیم. سپس آن را روی حرارت می گذاریم تا بجوشد. پس از اینکه کمی جوشید، آن را از روی حرارت بر می داریم و آن را از یک صافی رد می کنیم و دوباره روی حرارت می گذاریم.
پس از اینکه مخلوط آب و شکر دوباره به جوش آمد، گیلاس‌ها را داخل آن می‌ریزیم و می‌گذاریم آرام بپزد و نرم شود. زمانی که کمپوت آماده شد آن را در یخچال می‌گذاریم تا خنک شود و با یخ سرو می‌کنیم.

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *