آخرین خبرها

طرز تهیه آب زرشک

طرز تهیه آب زرشک –

زرشک میوه ای کوهستانی است که دارای ویتامین cفراوان میباشد.این میوه که به میوه طول عمر معروف است در درمان بیماری های عفونی و سرما خوردگی بسیار موثر است. نوعی از زرشک وجود دارد که از آن جوشانده زرشک تهیه میکنند که این جوشانده علاوه بر تصفیه خون و دفع سموم بدن از طریق ادرار دارای خواص صفراوی بوده و کار کبد و کلیه را تسهیل می کند.

زرشک - طرز تهیه آب زرشک
طرز تهیه آب زرشک

1

مقداری زرشک مخصوص آب گیری تهیه نمایید. دقت کنید زرشک آب گیری با زرشک پلویی متفاوت است. هر کیلو زرشک برای تهیه حدود 5 لیتر آب زرشک کافی است.

2

زرشک ها را به خوبی و با حوصله بشویید تا خاک روی آن کاملا پاک شود. این مساله برای اینکه آب زرشک با کیفت مطلوبی داشته باشید بسیار مهم است.

3

به ازای هر کیلو زرشک حدود 5 لیتر آب را در قابلمه بریزید و بجوشانید. بعد آنرا از روی گاز بردارید و زرشک ها را در آن بریزید. سپس آنرا در همان حالت بگذارید تا یک روز بماند.

4

حالا زرشک و آب موجود در ظرف را از صافی ریز رد کنید تا آب زرشک شفاف و خوشمزه به دست آید. می توانید آب زرشک را با توجه به ذائقه خود با افزودن نمک نیز میل کنید.

4/5 - (1 امتیاز)
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *