آخرین خبرها

افزایش وزن و گرسنگی

وقتي فرد خيلي گرسنه بماند و مقدار کمي غذا در اختيارش قرار گيرد همان مقدار کم را به صورت چربي درمي‌آورد و ذخيره مي‌کند تا اگر در آينده گرسنه شد بتواند تا مدتي از اين ذخاير استفاده کند.

starving - افزایش وزن و گرسنگی
starving

 اگر بدن گرسنه نگه داشته شود براي حفظ خودش چربي توليد و ذخيره مي‌کند که منجر به چاقي شده همچنين علاوه بر گرسنگي باعث مي‌شود تا قدرت يادگيري کم شود.
از دو جنبه مي‌توان سالم بودن مواد غذايي را مورد بررسي قرار داد يکي اين که به دور از ميکروب و آلودگي‌ها باشد و اگر به صورت بسته‌بندي هستند (مثل کيک، شير و…) بايد در هنگام خريد به پروانه ساخت، تاريخ توليد و انقضا آن‌ها توجه شود و اگر بسته‌بندي نيست مثل ميوه و سبزي بايد توجه کنند که ضد عفوني شده باشند.
وي تصريح کرد: چاقي با بسياري از بيماري‌ها مثل بيماري‌هاي قلبي، ديابت و سرطان ارتباط دارد و افراد چاق بيشتر در معرض اين خطرات هستند.
پس اگر افراد چاق باشند نه تنها ظاهرشان زيبا نيست بلکه از درون هم بيمار خواهند بود و اين بيماري‌ها سبب مي‌شوند زندگي افراد مبتلا از روند طبيعي خارج شده و مشکلات زيادي به همراه خواهد داشت.
به دليل اين که علت چاقي دريافت انرژي بيش از حد است، اگر افراد بتوانند انرژي که بيش از حد بدست آورده‌اند را از دست بدهند، باعث مي‌شود که چاق نباشند و در واقع ورزش از همين طريق، سبب کم شدن وزن و جلوگيري از چاقي مي‌شود.
انجام فعاليت بدني و ورزش‌هايي مثل دويدن، دوچرخه‌سواري، شنا و همچنين خوردن غذاها به اندازه کافي، سبب مي‌شود افراد هميشه سالم و تندرست بمانند.

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی Vahid Ezati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *