آخرین خبرها

بیوگرافی ساسی _ Biography of Sasy

بیوگرافی ساسی _ Biography of Sasy

از ساسی مانکن و معشوق قديمي و جنجالي او دنيا جهانبخت چه میدانید؟

بیوگرافی ساسی

از ساسی مانکن و معشوق قديمي و جنجالي او دنيا جهانبخت چه میدانید؟

ساسي مانکن متولد 27 آبان ماه ، سال 1367 در اهواز، خواننده اسـت.

نام واقعي اش ساسان يافته و ساکن کرج بود، دانشجوي انصرافي رشته مهندسي کامپيوتر از دانشگاه نواب شهر قزوين درسال 1387 اسـت.

درسال هاي حضور در ايران وهم در خارج هميشه حاشيه آفرين بود. تنها يک خواهر بزرگتر از خود دارد.

تا اول راهنماي در اهواز زندگي مي‌کردند، سپس تصميم گرفتن بـه کرج، جاييکه مادر بزرگ و عموهاش بودند نقل مکان کنند، پدر و مادرش سال 1394 از ايران خارج شدن ودر اليستا زندگي مي کنند.

آهنگ های ساسی

علاقه بـه موسيقي و خواندن از دوران دبستان در وجودش شکل گرفت، مي گويد با صداي خودش خيلي حال ميکرد و دوست داشت در هر جمعي بخواند.

فعاليت جدي خودرا از سن 16سالگي با آهنگ داف شروع کرد کـه بيت آن دانلودي از اينترنت و متن آهنگ از خودش بود.

فعاليت او بيشتر با حسين مخته بود اما بعد ها از وي جدا شد. او انفرادي کار کرد سپس چند کليپ تصويري با گروه بروکس انتشار داد.

از آهنگ هاي پارميدا و رپ بندري بـه عنوان کارهايي کـه موجب شهرت وي شد مي‌توان نام برد.

وبسایت نت دونی ضمن قدردانی از این هنرمند محبوب تمام آثار این هنرمند رو نت نویسی کرده و در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار داده.

 

Image 1280 720 20220201T224210 - بیوگرافی ساسی _ Biography of Sasy

دستگیری ساسی

فعاليت زيرزميني او و انتشار کليپ وآهنگ هاي بدون مجوز باعث شد چندين بار دستگير شود کـه بيشترين روز بازداشتي اش يک هفته در کيش بود کـه آن هم بعلت برهم زدن نظم عمومي بـه دليل جمع شدن هواداران براي گرفتن عکس بود.

دوران انتخابات سال 1388بـه دعوت يک واسطه بـه همراه جمعي از خواننده هاي مجاز وغيرمجاز بـه ديدار کروبي رفت سپس از وي خواسته شد آهنگي در حمايت از وي بسازند کـه ساسان يافته هم ساخت .

 

مدل موهای فشن او مثل ریش سعید معروف مدتی بین جوانان بشدت محبوب شده بود تا جایی که از این نوع مدل مو، بعنوان مدل موی ساسی یاد می کردند.

 

مهاجرت ساسی

درسال 1390 ايران رو بـه مقصد مالزي ترک کرد و تقريباً دو سال آنجا زندگي کرد، سپس مدتي در ترکيه، شهر دبي بود ولي حال ساکن و مقيم انگلستان اسـت.

ساسی و دنیا جهانبخت

در اوایل سال 95 بود که یک مدل اینستاگرامی بنام دنیا جهانبخت با ادعای خیانت ساسی مانکن در ارتباط عاشقانه اش تا مدت ها این دو را سر زبان ها انداخت ماجرا تا جایی پیش رفت که جهانبخت ویدیوی در حال خودکشی خود را هم منتشر کرد که در نهایت ساسی در مصاحبه ای اعلام کرد تابحال او را ندیده و نمی شناسد این ماجرا در نهایت با شهرت دنیا جهانبخت به اتمام رسید.

او شوخ‌ طبع اسـت و سرزنده، مي گويد آهنگ‌ هايش نسبت بـه 10 سال قبل بسيار تفاوت کرده و مطمئنا محتواي ترانه‌ اي کـه هر خواننده‌اي در 16سالگي مي‌ خواند با ترانه‌ اي کـه در 28 سالگي مي‌ خواند متفاوت اسـت.

در اسفند 1394 قطعه آهنگ مطمئنم با صدای علی لهراسبی با شعر و ملودی ساسان یافته روانه بازار موسیقی شد که بسیار جنجالی شد.

فروردین 98 بود که انتشار آهنگ جدید او بنام جنتلمن و همخوانی کریستیانو رونالدو و همسرش در ماشین با این آهنگ شروعی بر یک جنجال جدید بود کمتر از یک ماه فیلم های زیادی از پخش این آهنگ در مدارس و رقص و شادی بچه های باعث شد علی مطهری در صحن علنی مجلس به وزیر آموزش و پرورش تذکر بدهد.

.jpg - بیوگرافی ساسی _ Biography of Sasy

ازدواج ساسی

ساسی مانکن در زمستان 1398 وقتی 31 ساله بود برعکس بسیاری از هنرمندان ازدواج کرد او با عشق خود بیتا زندگی مشترکش را آغاز کرده است.

ساسی در دومین جنجال بزرگ خود در یکسال ، همزمان با انتشار ویروس کرونا، آهنگ جدید خود بنام دکتر را منتشر کرده که بسیار به آن نقد جدی داشتند.

آقای خواننده حالا در نواختن پیانو و گیتار نیز دستی بر آتش دارد، او در کنار این ها بیشتر آهنگ هایش را خودش می نویسد و در نوشتن هم دست به قلم است.

 

Image 1280 720 20220201T224153 - بیوگرافی ساسی _ Biography of Sasy

______________________________________________________________________________________________

کلماتن کلیدی : ساسی , ساسی مانکن , بیوگرافی ساسی , زندگی نامه ساسی , آهنگ های ساسی , ازدواج ساسی , ساسی و دنیا جهانبخت , کنسرت ساسی ,

 

منبع : ساسی

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *