آخرین خبرها

بیوگرافی گروه پازل بند _ Biography of Puzzle Band

بیوگرافی گروه پازل بند _ Biography of Puzzle Band

 

 

بیوگرافی گروه پازل بند

حقایقی از زندگی گروه پازل بند

گروه پازل بند یا پازل باند یک گروه موسیقی پاپ موفق است که اعضای اصلی آن از علی رهبری بعنوان خواننده و آرین بهاری بعنوان تنظیم کننده تشکیل شده است فعالیت گروه پازل باند از شهریور 1390 توسط علی رهبری، آرین بهاری و مهران عباسی شروع شد و در ادامه با جدا شدن مهران عباسی به گروهی دونفره تبدیل شد این گروه با ایده تنظیم و ساخت موزیک برای خوانندگان بزرگ شکل گرفت و همکاری هایی هم برای تنظیم آهنگ خوانندگان چون حمید هیراد، ماکان بند، محسن یگانه، مرتضی پاشایی، میثم ابراهیمی، فرزاد فرزین و … در کارنامه هنری این گروه دیده می شود .

 

وب سایت نت دونی ضمن قدر دانی از این گروه مردمی و محبوب تمامی آثارشون رو نت نویسی کرده و در وبسایتش در اختیار کاربران قرار داده.

 

PuzelBand 29 - بیوگرافی گروه پازل بند _ Biography of Puzzle Band

 

بیوگرافی علی رهبری

علی رهبری متولد 1362 در امیر آباد شمالی تهران، خواننده است موسیقی را در سال 1380 وقتی 18 ساله بود با نوازندگی پیانو شروع کرد و موسیقی را بصورت آکادمیک نزد اساتیدی چون علی فخاریان و لقای حقی یاد گرفت بعد از مدتی از شروع فعالیت اش بعنوان رهبر ارکست در گروه های موسیقی خوانندگانی چون حمید حامی، نیما مسیحا، مازیار عصری و … کار کرد علی رهبری هنوز ازدواج نکرده و مجرد است دیگر عضو این گروه آرین بهاری متولد 29 مرداد 1370 در تهران، تنظیم کننده است او فعالیت خود را در موسیقی از سال 1388 وقتی 18 ساله بود آغاز کرد، بعنوان تنظیم کننده سال ها کار کرد تا اینکه با اعضای گروه پازل بند آشنا شد و بعنوان ریمکس و تنظیم کننده اصلی گروه به ایفای نقش پرداخت وی علاوه بر تنظیم یکی از بهترین پیانیست های ماهر ایران است آرین بهاری هم هنوز ازدواج نکرده و مجرد است .

 

افیس ایران کنسرت پازل بند 3 - بیوگرافی گروه پازل بند _ Biography of Puzzle Band

 

آثار گروه پازل بند

این گروه در سال 95 در فاصله اندکی دوتا آلبوم بنام های عیدانه و قایق کاغذی با آهنگسازی و خوانندگی علی رهبری و تنظیم آرین بهاری منتشر کردند از سال 92 اولین قطعه اهنگ خود بنام اولین باره رو منتشر دادند و محشر در سال 96 آخرین تک آهنگ های این گروه است، آهنگ های دلارام، به سرم زده، دلداده، معشوقه از مشهوریت کارهای اخیر این گروه می باشد لازم است ذکر شود این گروه در جشنواره موسیقی فجر سال 1396 (با وجود وضع بد سالن ایرانیان) کنسرت اجرا کرده است. پازل بند از روش های زیبایی صحنه و استفاده از تجهیزات باکیفیت در کنسرت های خود استفاده می کند که این شرایط با نظر علی رهبری و محمدحسن اردستانی توسط مؤسسهٔ آوازی نو به اجرا درمی آید. این گروه در برنامه های مختلف تلویزیون چون فرمول یک (به همراه حمید هیراد) و خندوانه به اجرای برنامه پرداخته اند. آنها میگوید که ما نمی خواهیم «فرهاد» بشویم که پس از مرگ مان موسیقی مان شنیده شود. هدف ما امروز موسیقی پاپ و مردم است و دوست داریم امروز مردم از موسیقی گروه پازل لذت ببرند.

 

______________________________________________________________________________________________

کلمات کلیدی : پازل بند , گروه پازل بند , بیوگرافی گروه پازل بند , زندگینامه گروه پازل بند , اعضای گروه پازل بند , آثار گروه پازل بند ,

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *