آخرین خبرها

راههای داشتن چشمان سالم

سالم 200x100 - راههای داشتن چشمان سالممراقبت از چشم ها همانند محافظت از صورت و کل بدن بسیار ضروری و مهم است. در زیر به برخی از نکات زیرکانه برای داشتن چشم های سالم و درخشان اشاره کرده ایم :

1. وقتی صورت خود را می شویید ، اطمینان حاصل کنید که چشمهایتان را نیز به خوبی آب کشیده اید. به طور ایده آل بهتر است دوبار در روز آنها را بشویید. ، یک بار صبح و یک بار شب. اگر آثار لوازم آرایش در داخل چشم باقی مانده باید حتما پاک کنید وگرنه منجر به عفونت چشمی می شود. بعد از شستشو به آرامی خشک کنید و با خشونت چشم را نمالید.

2. همیشه از پاک کننده های آرایش چشم برای پاک کردن آرایش چشم استفاده کنید. چند قطره از پاک کننده را روی پنبه بریزید و به آرامی آرایش را پاک کنید.

3. کرم یا ژل های دور چشم را بسته به ساعات روز مصرف کنید. اولی را در شب قبل از خواب استفاده کنید که رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم می کند. همچنین به کاهش سیاهی دور چشم کمک می کند. ژل چشم باید در ساعات روز استفاده شود، به خصوص در تابستان ، چرا که پوست را مرطوب می دارد بدون اینکه آن را چرب کند.

 4. از سیگار بپرهیزید ،خوردن میوه و سبزیجات زیاد و نوشیدن مقدار زیاد آب برای سلامت چشم موثرند. غذاهای سرشار از ویتامین برای داشتن چشم های سالم ضروری است.

5. قلمو های آرایشی را با پاک کننده های با کیفیت تمیز کنید.

6. وقتی بیرون می روید در طول روز و  زیر آفتاب ، از عینک آفتابی استفاده کنید. چشم ها را از باد و بوران شدید و گرد و غبار نیز محافظت کنید. در زمان خرید عینک آفتابی مطمئن شوید که آن عینک از اشعه های مضر آفتاب چشم را محافظت می کند.

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی Vahid Ezati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *