آخرین خبرها

چطور مثل یک نوازنده حرفه ای ساز بزنیم

چطور مثل یک نوازنده حرفه ای ساز بزنیم. اگر به تازگی نوازندگی را شروع کرده اید حتما دوست دارید مثل یک نوازنده حرفه ای ساز بزنید پس با ادامه مقاله با ما همراه باشید .

مثل حرفه ای ها - چطور مثل یک نوازنده حرفه ای ساز بزنیم
نوازندگی مثل حرفه ای ها

اگر ویدئو زیر را مشاهده نمی کنید می توانید از وی پی ان استفاده کنید.

 

نوازنده حرفه ای کیست

نوازنده ی حرفه ای کسیه که حتی وقتی اشتباه میکنه طوری با مخاطب رفتار کنه که انگار هیچ اتفاقی نیافتاده و با آرامش کارش رو ادامه بده.

photo 2021 12 13 12 54 35 - چطور مثل یک نوازنده حرفه ای ساز بزنیم

تشخیص نوازده مبتدی

اشتباه در اجرا یا فراموشی چیز عجیبی نیست و خیلی از برجسته ترین نوازنده های دنیا در اجراهاشون اشتباهاتی دارن اما فرق اون ها با نوازنده های دیگه در نحوه ی برخورد با این مسئله است.

photo 2021 12 13 12 54 31 - چطور مثل یک نوازنده حرفه ای ساز بزنیم

گاهی نوازنده در حین اجرا دچار اخم و یا بهم فشردن دندون ها میشه و راه حل بر طرف کردنش اینه که موقع ی نواختن ، دهان رو باز نگه دارید؛

ممکنه عجیب باشه اما روشی کاملا کاربردی و علمیه و جدای از اون اینکار کمک زیادی به بهبود وضعیت تنفسی می کنه هر چند از تکنیک های آرامش دهنده ی دیگه ای هم میشه استفاده کرد مثل تکنیک های موزیک کینزولوژی – تکنیک های الکساندر و یوگا و یا تای چی که میتونن خیلی موثر باشن.

photo 2021 12 13 12 54 01 - چطور مثل یک نوازنده حرفه ای ساز بزنیم

ورزش مناسب برای نوازندگان چیه

از طرفی ورزش رو نباید فراموش کنیم ورزشهایی مثل دوچرخه سواری و شنا و کوه پیمایی خیلی مفیدن.

اما بدنسازی بدلیل به هم زدن تعادل و بالانس بین عضلات انگشتها برای نوازنده ی سازهایی مثل گیتار و پیانو مناسب نیست به جاش ایروبیک بدلیل بالا بردن گردش خون و تنفس خیلی مناسبتره.

 

photo 2021 12 13 12 53 51 - چطور مثل یک نوازنده حرفه ای ساز بزنیم

مهمترین نکته توی نوازندگی داشتن هدفه برای تمرین هر قطعه و هر گامی اول هدف رو مشخص کنید .

هیچوقت به این فکر نکنید که نمی خواید یه نوازنده حرفه ای باشید و اگه امروز فقط برای ساعاتی کوتاه تمرین میکنید دیگه احتیاجی به رعایت این مسائل نیست. رعایت این نکات شرط اول نواختن هر سازیه.

photo 2021 12 13 12 53 39 - چطور مثل یک نوازنده حرفه ای ساز بزنیم

برای تمرین کردن به نت های موسیقی نیاز دارید که می تونید این نت های موسیقی را از وب سایت نت دونی که بزرگترین آرشیو نت های موسیقی در ایرانه تهیه کنید .

کلمات کلیدی :

#نوازنده #نوازنده_حرفه_ای #نوازندگی_حرفه_ای #چطور_نوازنده_حرفه_ای_باشیم #موسیقی #نت_دونی #نوازنده_حرفه_ای_پیانو #ورزش_مناسب_نوازنده_پیانو #ورزش_مناسب_نوازنده_گیتار #ورزش_مناسب_نوازنده_ویولن #ورزش_بد_برای_نوازنده_ها

Rate this post
نت های پیانو نت های ویولن نت های سنتور نت های گیتار

درباره‌ی vahid ezati

دوست دارم دارم تا تمام چیزی را که می دانم در اختیار بازدید کنندگان وب سایت قرار دهم پیشنهادات و انتقادات شما بنده را خوشحال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *